Известие

Collapse
No announcement yet.

Брошура Alfa Romeo 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    благодаря благодаря за хубавите думи,все пак гледам да си я поддържам. Колега крис кажи как мога да се свържа с теб като идвам на варна.там имам приятели асансиорни техници и им ходя от време на време на гости,ще ми е приятно да пием по нещо обсъждайки колите
    alfa romeo 33 1.4ie '93

    Comment


    • #47
      Click image for larger version

Name:	B25291.jpg
Views:	1
Size:	21.0 Килобайта
ID:	2275019
      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

      Comment


      • #48
        Click image for larger version

Name:	ar GTV6 Ad.jpg
Views:	1
Size:	99.2 Килобайта
ID:	2275031

        Click image for larger version

Name:	My_Per13.jpg
Views:	1
Size:	10.1 Килобайта
ID:	2275032
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • #49
          "Майка ти сигурно ще откаже да се вози в нея" - ето това е реклама!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от McNicko Покажи съобщение
            "Майка ти сигурно ще откаже да се вози в нея" - ето това е реклама!

            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #51
              http://www.youtube.com/watch?v=QxP1O...eature=related
              http://www.youtube.com/watch?v=kdkmJ...eature=related
              http://www.youtube.com/watch?v=PW88A...eature=related
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #52
                Последния клип ми допада най-много
                alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                Comment


                • #53
                  А ето този ми е любимия : http://www.youtube.com/watch?v=YKZdA...eature=related
                  alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                  Comment


                  • #54
                    мен пък това ме кефи ма има кофти край http://www.youtube.com/watch?v=ySxNI...eature=related
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #55
                      Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Alfa Romeo 33 - макина нервоза
                        Италианката гарантира спортен имидж, емоции, но за съжаление и много ядове.
                        Александър Хранов

                        Автомобилите Alfa Romeo се купуват със сърце, не с разум. Старата слава от състезателните писти, желанието да караш нещо по-особено, да изпъкваш над масата, но и бързите и високооборотни двигатели са най-сериозните аргументи на "алфистите". Така се наричат навсякъде по света маниаците на италианската марка, които през целия си живот карат спортните лимузини.
                        Най-малкият представител в отбора на Alfa Romeo по нищо не отстъпва на по-големите си и далеч по-мощни събратя. "Третата тре - 33" - на този модел през 1983 година бяха възложени твърде големи надежди. Дори името трябваше да внушава връзката с легендарния спортен болид, наречен 33 и печелил десетки награди по спортните писти на света между 1967 и 1977 година. Той трябваше да изличи лошия имидж на предшественика си Alfasud, известен с това, че ръждясва по-бързо, отколкото се движи. Да бъде "козът" в най-актуалния среден клас автомобили, носещ неслучайно името "Голфов", където автопроизводителите печелят най-много пари.
                        Стартът не донесе много радост на конструктори и търговци. Известни три години проблемът с корозията изобщо не бе овладян. Първите сигнали за подобрение дойдоха след 1986 година. Едва моделите на 90-те с поцинкованата си каросерия може да се считат на средноевропейско качество.
                        Основният проблем при двигателите: течове на масло от двигател и скоростна кутия през некачествени уплътнения за съжаление съпътстват "Третата тре" до последния u ден. В началото, до 1986 година, имаше доста оплаквания от моторите тип "боксер", наследени от предшественика Alfasud. През последните десет години се монтират два агрегата. За препоръчване е двигателят с ходов обем 1700 куб. см и мощност 105 к.с. По-често обаче може да се намери стандартният: 1400 куб. см и 90 к.с. Веднага един съвет от патили алфисти. Боксерът е много чувствителен, когато не е достигнал нормалната си работна температура. Никога не "гонете" до краен предел машината, ако е студена. След пробег от около 100 000 километра при запалване на студения двигател почти всяка Alfa Romeo се познава по синкавия дим, излизащ от ауспуха. Това не е страшно. Трябва само да се подменят уплътнителите на клапаните, които пропускат по-малко масло, което изгаря. Специалистите са предписали на всеки 90 000 километра да бъде подменян зъбчатият ангренажен ремък. Добрият собственик прави това обаче след около 60-70 хил. км пробег. По този начин застраховката за тежки и скъпи ремонти е пълна. Тъй като Alfa Romeo е инструмент за спорт при повечето шофьори, скоростната кутия е един от най-използваните агрегати. При 90 процента от колите третата предавка влиза трудно и с характерно "ръмжене". Първо проверете дали не е разхлабен шплентът на лостовата система на скоростите. Ако той е в ред, не ви остава нищо друго, освен да "живеете" с този типичен алфов дефект. Автомобилите, произвеждани през 1989 година, са засегнати от дефектни бензинови помпи, което затруднява храненето на мотора. При всички коли, произведени в Италия, характерно слабо място е електрическата система. Чувствителна особено на влага, през есенно-зимния период вашата Alfa Romeo се нуждае от доста грижи. Не са особено издръжливи и всички помощни органи, задвижвани с ток, като електрическите стъкла и централното заключване, приборите на арматурното табло.
                        Окачването на 33-ката е стабилно и сигурно. Въпреки че е правена за слънчева Италия, колата се държи изключително добре и на мокър и заледен път. Ако вашата Alfa Romeo се е движила повечето време по лошите български пътища и от предницата се чуват подозрителни поскръцвания, виновни са горните лагери на окачването, тип "Макферсон". Подозрителен поглед заслужават и маншоните на полуоските, които по-често от обикновено се нуждаят от замяна.
                        Alfa Romeo не е автомобил за всеки. Тук емоцията определя желанието да го притежаваш. Никой собственик на Volkswagen Golf дори и насън, не би карал "Третата тре". Въпреки че най-малката Alfa Romeo е напълно достойна на доста по-скъпия си немски конкурент. Елегантното и удобно купе, просторният багажник, а най-вече бързите и еластични мотори гарантират удоволствие на собственика. Все пак нали освен средностатистическия шофьор, за когото автомобилът е онова средство, което го пренася от точка А до точка Б, трябва да има и такива, които да се радват от своята кола...


                        Юли 1983 г. Представяне на Alfa Romeo 33 - лимузина с 4 врати, двигател тип "боксер" - 1300 куб. см, 75 к.с. и 1500 куб. см, 84 к.с.
                        Февруари 1984 г. Вариант с перманентно задвижване на четирите колела 4х4.
                        Март 1985 г. Модел комби, наречен Giardinetta, от 1988 г. преименуван на Sport Wagon.
                        Септември 1986 г. Нов двигател с ходов обем 1700 куб. см, мощност 105 к.с. Топов модел с име Quadrofoglio Verde (зелена четирилистна детелина).
                        Ноември 1986 г. Отпада двигателят 1500 куб. см и 84 к.с.
                        Ноември 1990 г. Модернизиране на каросерията.
                        Юни 1991 г. Нов базисен двигател 1400 куб. см, 89 к.с. с инжекцион и катализатор.
                        Септември 1991 г. Типовият модел Alfa Romeo 33 Quadrofoglio Verde с 16-клапанов двигател с мощност 132 к.с., перманентно задвижване на четирите колела и ABS.
                        Ноември 1994 г. Последната Alfa Romeo 33 слиза от конвейера, заменена от Alfa Romeo 145.



                        Източник: http://www.automarket.bg/articles/07122001.htm
                        Last edited by Kostadin`; d.m.y г., 14:40.

                        Comment


                        • #57
                          горе хубавата тема
                          Alfa Romeo33 1.5 105hp 85' няма я вече
                          Alfa Romeo33 1.5IE 95hp 93'

                          Comment


                          • #58
                            ето и от мен брушурка
                            Attached Files
                            Alfa Romeo33 1.5 105hp 85' няма я вече
                            Alfa Romeo33 1.5IE 95hp 93'

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от marmalad Покажи съобщение
                              ето и от мен брушурка
                              На трупчета и баба знае и може! Вдигни я тази скорост в реални условия с тази кола и пак ще си говорим дали ще ти се снима!

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                                На трупчета и баба знае и може! Вдигни я тази скорост в реални условия с тази кола и пак ще си говорим дали ще ти се снима!
                                "пак ще си говорим дали ще ти се снима" хахахаха

                                колега, това не е от моята кола! снимката е от интернет и е правена в движение ...
                                поздрави
                                Last edited by marmalad; d.m.y г., 02:02.
                                Alfa Romeo33 1.5 105hp 85' няма я вече
                                Alfa Romeo33 1.5IE 95hp 93'

                                Comment

                                Working...
                                X